Dagen

Idag har jag hittills:

- Gått upp 10.00 och ätit lasagne till frukost
- Lärt mig hur man skriver ett personligt brev till en jobbansökan
- Hittat några jobb som jag ska söka (men det gör vi först imorgon, plz kan ju inte göra allt på samma dag)
- Varit ute och sprungit i t-shirt och svettats ihjäl och fått blodsmak i munnen
- Dammsugit nedervåningen (inte helt självmant)
- Duschat

Senare:

- Får vi gäster i form av bland annat min fina lilla kusin
- Ska jag ha tacokväll med världens finaste bästaste kompisar

Nu:
- Funderar på om jag ska möblera om mitt rum lite. Kanske vore kult sådär.
- Funderar på vad fan som hände idag egentligen, detta beteende är inte alls likt mig. Har ju fan hunnit med lika mycket saker som annars gör under en veckas tid. Bör jag söka hjälp nu?


C.


Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

tillstånd: Chockad!

2011-04-20 @ 17:55:27
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Schall

Bra gjort! :) <3

2011-04-20 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback