Bra konversation på facebook



Malin Östlund MÖTE IMORGON FREDAG! TID OCH PLATS NÅGON?

Camilla Karlsson Förslagsvis runt 19-1930?

Cecilia Kowalik Jag kan! Vilka mer kan?

Camilla Karlsson Som jag har förstått det kan alla utom bralle som jobbar till halv 9, men det är ju bara att hon hakar på senare :)

Cecilia Kowalik Okej, bra! Vad ska ni äta till mötet? 

Cecilia Kowalik vi* Plz, jag ska ju också äta förstås!!!!!!


Kan bli ett bra möte imorgon. Förutsatt att det serveras någon god mat då förstås, det är nästan det viktigaste av allt. (Ganska uppenbart att jag tyckte det med tanke på konversationen) Men det är ju ändå liksom sånt man behöver för att kunna ha ett bra möte känner jag. Och jag vet att A hade ansett att det var den viktigaste frågan av alla också. Vi prioriterar alltid bäst grejer.
C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback