Belönas

Nu har jag gjort 2 bra saker idag så jag känner mig typ sådär att jag nästan har varit för seriös. Därför belönar jag mig själv med att burna iväg till systemet och köpa öl åt mig och brorsaN. Det får man faktiskt göra när man har varit duktig. Fast nu skyller jag ju bara på det, hade åkt dit ändå. Plz valborg på lördag ju. Ja ja, det låter ju bättre iaf. Men vart fan är pappa med min bil? Jobbar kanske över och tjänar lite cash åt mig. Han skulle köpa en ny jacka åt mig sa han igår, och frågade samtidigt om jag hade varit i slagsmål med den. Förstår inte varför. Trodde han gillade hur white trash jag ser ut i min trasiga jacka. Typiskt Tompa lix... Eller nja. Men fan hejdå.


C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback